Pracownik biurowy – Kraków

Oferty pracy > Woj. małopolskie

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób chętnych do pracy na stanowisku: Pracownik biurowy

Twoje zadania
– obsługa posprzedażowa klientów, w tym wystawianie faktur
– bieżący kontakt z kierowcami
– wykonywanie pozostałych zadań biurowych zleconych przez przełożonego

Nasze wymagania
– aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności – mile widziane
– Biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office Word i Excel
– komunikatywność, umiejętność szybkiego uczenia się i wykonywania wielu zadań równocześnie
– umiejętność pracy pod presją czasu

Co oferujemy
– umowę o pracę na pełen etat lub umowa zlecenie
– atrakcyjne wynagrodzenie + premie miesięczne, kwartalne i roczne
– pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach 7:00-15:00
– pracę w dużej firmie z możliwością zdobycia doświadczenia i awansowania w strukturze firmy

Szczegółowe informacje:
Joanna Kubica
Konsultant ds. rekrutacji
Tel.: +48 785 057 872
joanna.kubica@polskihr.pl